Dinamo nu a primit un penalty în prima repriză, la o faza în care Ngezana a jucat mingea cu mâna.
Ce a fost de neînțeles, a fost faptul că arbitrul VAR nu a intervenit în niciun moment. Conform Golazo, arbitrul Costreie ar fi spus colegillor: „Nu am avut elemente clare care să mă determine să-i transmit lui Istvan că mingea e atinsă de mâna lui Ngezana.
Pe nicio reluare nu se vede, în afara oricărui dubiu, că balonul și brațul apărătorului de la FCSB se intersectează. Cum n-am avut elemente în plus și clare, care să determine o altă decizie decât cea luată pe teren, am decis să nu intervin”, a declarat arbitrul conform Golazo.ro
Acestea au fost argumentele pe care Costreie le-a avut în momentul în care a trebuit să explice momentul din minutul 34.
„S-au întâmplat atâtea faze cu VAR-ul ăsta că la un moment dat de întrebi de ce mai există. Durează 10 secunde să vezi faza, sunt 5 arbitri care pot să vadă așa ceva și nimeni nu se sesizează, pentru ce mai pui VAR ? Hai să fim serioși, se vede clar că a atins-o cu mâna, atunci viciere de rezultat, e simplu! Ai tehnonologaia asta atât de avansată, poți să vezi faza, să analizezi. Da, a atins-o cu mâna, penalty, ce e așa de greu?”, a declarat Giani Kiriță