AcasăStiri DinamoCum a justificat Vassaras faza în care Dinamo nu a primit penalty

Cum a justificat Vassaras faza în care Dinamo nu a primit penalty

Meciul FCSB – Dinamo 2-1 a fost marcat de un scandal de arbitraj.

A venit și reacția CCA după faza în care Dinamo nu a primit lovitură de pedeapsă în prima repriză. Kyros Vassaras, președintele CCA, a oferit o primă reacție după discuțiile apărute în media după faza din minutul 34 al partidei din Superliga României, FCSB – Dinamo. În minutul 34 al jocului, a avut loc o fază litigioasă în care nu s-a acordat penalty pentru câinii roșii după un henț în careu.

Șeful CCA a explicat că între arbitri a existat un dialog pe tema posibilului henț al lui Siyabonga Ngezana, iar Istvan Kovacs le-a spus celor din camera VAR că e posibil să se fi întâmplat ceva neregulamentar.

Arbitrii din camera VAR nu au putut interveni, însă, susține Kyros Vassaras, pentru că nu era clar că Siyabonga Ngezana chiar a jucat mingea cu mâna.

Arbitrul le-a comunicat celor din cabina VAR că s-ar putea să fie o atingere a mâinii cu mingea, dar nu a observat nicio schimbare a direcției ei, înainte ca atacantul să lovească balonul cu capul și, din acest motiv, le-a cerut să verifice acest incident.

Din imaginile avute la dispoziție în camera VAR, arbitrul VAR nu a putut stabili în mod evident că mingea a fost atinsă cu mâna / degetele de jucătorul apărător. Mingea nu își schimbă traiectoria și nici sensul rotirii, aspecte ce sunt urmărite în analizele VAR.

Ca urmare a acestei constatări, arbitrul VAR a decis că nu are elementele necesare – o evidență clară a faptului că mingea a fost jucată cu mâna – pentru a interveni.

Monitoarele pe care oficialii VAR le au la dispoziție oferă imagini de la camerele de pe teren, dar permit doar o ușoară încetinire a reluării, nu și un super slow-motion, pentru a verifica cadru cu cadru posibila distanță dintre mână și minge.

Echipamentele folosite nu permit o mărire a imaginii fără ca aceasta să fie alterată (imagine pixelată, neclară).

În situația în care ar fi existat o atingere evidentă a mingii cu mâna, deci, conform Legilor Jocului, o încălcare a regulii hențului, atunci aceasta ar fi trebuit considerată ca un henț neintenționat și, conform regulamentului, decizia corespunzătoare ar fi o lovitură de pedeapsă fără cartonaș”, a transmis Kyros Vassaras, citat de FRF.ro.

loading...
Articole similare

RADIO DINAMO PATREON

- Advertisment -spot_img

SUNTEM PESTE TOT

86,000FaniÎmi place
17,000AbonațiAbonați-vă
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Cele mai populare